پول را به صورت مستقیم طلب نکیند

قانون جذب می تواند بسیار قدرتمند باشد بسیار بیشتر از آرزو،‌قصد ونیت کردن و سخت تصویر سازی کردن.
من افراد بسیاری ر ا می شناسم که طلب یا نیت می نمایند که پول برایشان بیاید. آنها همچنین این نیت را برای چندین سال دارند و معمولاً هم مقدارکمی پول به دست می آورندوقتیکه پول خودش را به آنها نشان می دهد امید بسیار   زیادی پیدا می کنند که بالاخره طلب آنها به نتیجه رسیده است در صورتیکه این چنین نمی شود و پولی به دست نمی آورند.

پول از این چنین افرادی دوری می گزیند به دلیل اینکه قدرت بسیار کمی در قصدو طلب یا نیت آنها وجود دارد برای بسیاری از مردم پول آنقدر زیاد نیست که در مورد هیجان زده شوند یا به عبارتی یک عدد  در بانک اطلاعاتی کامپیوتر می باشد . و هیچ معنی ندارد.

افرادی که نتایج بسیار حیرت آوری با استفاده از قانون جاذبه به دست آورده اند به ندرت پول  را به صورت مستقیم طلب نمودندبه خاطر اینکه می دانند پول یک منبع قدرتمند نمی باشد. آنها فراتر از پول را نگاه می کنندو به دنبال جذب آنچه واقعاً دوست دارند می باشند.پول بی ارزش است زمانیکه تمام کاری که می کند این باشد که یک جایی بنشیند.به همین خاطر است که تلاش برای جذب پول تقریباً همیشه یک اتلاف وقت می باشد. من زمانی قادر شدم که این کار را انجام دهم که این کار را به یک بازی تبدیل کردم . نیت واقعی من این بود که یادبگیرم که چگونه دنیا یا کاینات کار می کند و پول خود را به عنوان یک ننیجه نشان داداما من به پول نیاز نداشتم یا بهش نچسبیده بودم.

طلب پول را رها کنیدو به جای آن چیزی را طلب کنید که با پول می توانید انجام دهید. مثل ماجراجویی کردن ،تغییر سبک زندگی ،‌گسترش و فرصت های جدیدو غیره. این اشتباه را هرگز مرتکب نشوید که نیت یا طلب هایی را که ریشه در ترس یا امنیت دارند سعی کنید که حفظ نمایید به خاطر این که این نوع نیت های قدرتی ندارند و بی ارزش اند. این دنیا برای رشد است نه برای امنیت . اگر شما به اشتباه فکر می کنید که پول شما را قوی تر ، امن تر یا آزاد می کند.شما فاقد قدرت بودن را به طلب و نیت خود می دوزد و با این کار چیزی را به دست نمی آورید، اما به این موضوع می رسید که شما قدرتی ندارید.

وقتیکه پولی را به صورت مستقیم طلب می کنید به این دلیل که فکر می کنید که این کار برای شما منافعی دارد ، مثل این که است که یک رنگین کمان را دنبال کنیدخیلی راحت شمارا تحریک میکند درحین حالیکه تا ابد خارج از حوزه دسترسی شما می باشد. این قوری طلا را رها کنید. این یک پریشانی فکری بی ارزش است.

پول اغلب به عنوان یک تاثیر جانبی یک طلب بزرگ خود را نشان می دهد. بزرگ بودن را طلب کنید و پول احتمالاً‌به عنوان بخشی از این موضوع خود را می رساند. هرگز سخت به پول نچسبیدوسواس آن را نداشته باشید.یک منبع امنیت نمی باشد منبع قدرت نیز نمی باشد قدرت آزادی یا قوی بودن هم نمی باشد.